Nowe Hakuro i Beauty Crew

Jeszcze na początku 2013 roku gdyby ktoś zapytał mnie o pędzle powiedziałabym "a po co? " :D Dziś wygląda to zupełnie inaczej ;) Powolutku kroczek po kroczku dokupuje po jednym i kolekcja się powiększa. Na chwile obecną zakupiłam wszystkie te które chciałam. Stworzyłam swoje małe minimum i jestem z nich zadowolona.
Co miesiąc robię zamówienie z hurtowni cocolita.pl a ostatnio mieli -15% na pędzle więc dokupiłam jeszcze 3 perełki.

Jeśli jesteście na etapie tworzenia własnego "idealnego zestawu" z tej trójki mogę polecić wam dwa i będą to Hakuro H70 i Hakuro H78.


 Hakuro H70 - świetnie nada się do nakładania cieni na całą górną powiekę, pod łuk brwiowy oraz do rozcierania cieni na dolnej powiece. Czyli pędzel wielofunkcyjny :)

 Pędzle Beauty Crew pojawiły się niedawno i są zupełną nowością. Ceny są baaardzo niskie dlatego nie wiadomo czy warto się skusić czy nie. Zamówiłam jeden z myślą o wypróbowaniu go do rozświetlacza. Przeszedł już 2 prania i nie wypadł ani jeden włosek. Jeśli chodzi o miękkość to z ręką na sercu porównałabym go do Hakuro. Więc jestem zaskoczona na plus :)
Hakuro H78- precyzyjny pędzel do nakładania cieni....nie wiem czemu wydaje mi się że kiedyś był jeszcze mniejszy ale może pomyliłam go z innym modelem.

Pędzle hakuro to średnia półka cenowa i są łatwo dostępne. Pamiętam jak pare lat temu oglądałam YouTuba i dziewczyny mówiły o Hakuro ale niestety  internetowo były dostępne chyba w 2 miejscach. Z innych marek mamy jeszcze do wyboru zoeva, sigma, kozłowski, kavai, real techniques... warte uwagi i polecenia. Jedyne co nas ogranicza to portfel ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny