MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Troszkę już późno ale obiecałam sobie systematyczność + obiecałam :P Nie wiem czy wolicie pojedyncze cienie czy paletki? ja zdecydowanie paletki :) Wygodniejsze w transporcie i szybki podgląd jak dobrać kolory.
Marka Makeup Revolution weszła na rynek na początku 2014 roku, baaardzo szybko zyskała wielbicielki na całym świecie ze względu na jakość kosmetyków ( zdarzają się zarówno perełki jak i buble, jak wszędzie )
Cenowo biją wszystkich na głowę.....i przypomnę tylko że wchodzący na rynek Sleek a przynajmniej jego paletki kosztowały kiedyś 27,99!!!! gdzie teraz za te same musimy zapłacić 39,99!!! różnica jest? jest! Więc pozwolę sobie porównać MUR do Sleek'a ( chociaż MUR cen jeszcze nie podwyższa)


Dla kogo mogę polecić paletkę?? Kolory są wielofunkcyjne bo znajdziecie tam idealne maty których namiętnie używam codzienne! cienie satynowe oraz perłowe.
Kolorystycznie porównałabym ją do SLEEKa Oh Soo Special....
Cena to ok. 30 zł ( można trafić na promocję za 25zł )
Jak dla mnie paletka dla każdego :)
Cienie "okrągłe" to cienie matowe.
Ciebie "prostokątne" to już błysk ale nie tandetny. Brązy są śliczne i pęknie wyglądają na powiecie.
Ciekawostka: Kupiłam baze pod ciebie z MUR (z myślą " do paletki" )  która specjalnie na pierwszy rzut oka mnie nie zachwyciła ale matowe cienie w połączeniu z tą bazą utrzymują się przez caaały nawet bardziej intensywny dzień.



Komentarze

  1. kolory bardzo ładne, naturalne akurat na dzień ale wole cienie w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paletka! :) Moje klimaty :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar kupić sobie właśnie z tej firmy bazę pod cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa ten bazy ! Cieni też, choć od jakiegoś tygodnia jestem posiadaczką iconic 2 więc na razie wystarczy, haha :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta paletka, i kusi jej cena :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory paletka ma fajny, choć i tak wolę sama komponować paletkę jak to np. jest w Inglocie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny