Czytacie książki?? Wychowanie oraz seks i erotyka

Czytacie regularnie ? pewnie że nie! Kto teraz ma na to czas? (zawsze nad tym ubolewam)
Ja jednak książki uwielbiam. Ostatnio postanowiłam co miesiąc w jakąś zainwestować :) ponieważ nigdy nie uważałam że pieniądze wydane na książkę są pieniędzmi straconymi. Dwie pierwsze jakie chce wam pokazać są strzałem w 10.

1.  Jak wychować idealnego psa 
Sam autor czyli Cesar Milian wydał już parę książek ( które mam zamiar przeczytać ) i stał się postacią kontrowersyjną. Nie wszyscy podzielają jego zdanie co do niektórych metod wychowawczych pupili. Mimo to ja w większości uważam że ma on rację. 
Najbardziej spodobało mi się jego stwierdzenie że " musimy szanować zwierzęta za to, kim są, a nie za to , kim chcielibyśmy , aby były". Książka idealna dla kogoś kto chce kupić/adoptować psiaka. Od momentu posiadania Barrego czytam wszystko co wiąże się z psiakami, sprawia mi to dużą radość a przy okazji bardziej rozumiem mojego pupila. 

2. Epoka hipokryzji seks i erotyka w przedwojennej Polsce.
Ta książka dosłownie "chodziła za mną" gdzie nie spojrzałam tam jej okładka albo recenzja. Książki historyczne zawsze omijałam, wydawały mi sie nudnawe i nie wnosiły nic nowego..... Tu mamy połączenie historii i odwiecznego tematu tabu.
Jestem ogromnie zaskoczona! Książkę czyta się świetnie, jest napisana z humorem a informacji i ciekawostek jest w niej całe mnóstwo....przy okazji to całkiem ważny  kawałek naszej Polskiej Historii :) Poleciłabym ja na prezent dla ludzi szczerych i otwartych. 10/10.

Komentarze

  1. ja czytam regularnie ale fajne podjęłaś postanowienie. A o tych książkach jeszcze nie słyszałam ale w sumie zupełnie inna tematyka mnie kręci :D + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, ja praktycznie za każdym razem kiedy jestem w empiku kupuję jakieś książki, ale czasu brak a stos tych nieprzeczytanych ciągle rośnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm jak wychować psa coś dla mnie :D mam nieposkromionego beagla !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bym posiadała psa na pewno skusiłam bym się na tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny