22 minęło jak jeden dzień!

             Wcale się nie poddałam :P o nie nie... po prostu wczoraj obchodziłam urodzinki :) a moja Rodzinka nieźle mnie zaskoczyła. Ogromną radość sprawiły mi życzenia urodzinowe które dostałam w sms-ach. Wiecie jak to jest z fejBUKIEM miło jeśli ktoś napisze " wszystkiego najlepszego" ale na prawdę miło robi się w chwili gdy dostajesz "spersonalizowane" życzenia.  Gdy ludzie wiedzą o czym marzysz i co jest dla Ciebie najważniejsze. Wiadomo też że takich wiadomości nie dostaniesz 30-40 ale 4-5 :) Ogromnie dziękuję zarówno za życzenia na fejsie jak i te w smsach. Osobne podziękowania należą się tym którzy przy okazji mogli mnie wycałować i wyprzytulać :)              W środę czeka mnie obrona a potem już wakacje :) Także została ostatnia prosta.Pogoda dość deszczowa ale z Barrym udało się spędzić trochę czasu na wygłupach.

 "a zadowolony jestem właśnie tak"

      Popstrykałam ostatnio parę zdjęć, chciałam dodać parę recenzji. Znalazłam parę perełek + zaczęłam się zastanawiać nad uzależnieniem. Co miesiąc robię zamówienia internetowe....radość sprawia mi kurier w drzwiach....hmmm


Komentarze

  1. Pamietam :) ! Jak wiadomo kazdy ma gorsze i lepsze stylizacje nie zawsze wygladamy perfekcyjnie :) ale to nie powod by buractwo i cebulactwo mialo swoje 5 minut bo oni i tak mie zablysna
    :)

    Ps. Spoznione sto lat :* i milo, ze tak dlugo czytasz mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. może trochę późno, ale wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna psinka :) taki czworonożny pozytyw :D
    Spóźnionego Najlepszego :)
    Rozumiem o czym piszesz, też w dniu urodzin dzięki najbliższym czuję się wyjątkowa :) zupełnie inaczej odbiera się życzenia w realu niż te płynące z wirtualnego świata.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny