Relaks....

W tym tygodniu zdecydowanie postawiłam na relaks ;)  Poniedziałek zaczęłam aktywnie z dziewczynami na siłowni. Bardzo nam się spodobało i pomijając fakt że to chyba 1000 podejście do zdrowego trybu życia to postanowiłyśmy we trzy wytrwać w wyzwaniu marcowym.  
           U góry jak widać nieustannie kawa ( którą powinnam odstawić ) i książka. Już tak dawno nie czytałam nic naukowego że Cobena na pewno pochłonę jednym tchem , chociaż  właśnie przed chwilą moja kochana Mama dostarczyła mi jeszcze dwa cudeńka Grahama Mastertona które zapowiadają się jeszcze ciekawiej. Chyba lepiej zrobić sobie taki tydzień resetu i samolubnie zająć się sobą. Jakie to egoistycznie....ale czasem trzeba być egoistą.
+ dla mojej mobilizacji zastanawiam się nad jakimś miesięcznym zestawieniem.....


Komentarze

  1. ja niestety cały tydzień przeleżałam w łóżku, bo mnie choróbsko dopadło :(((
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny