Wyczekiwana Paleta Makeup REVOLUTION -flawless

                      Z reguły jestem osobą cierpliwą bo np. lubię robić rzeczy które wymagają czasu ale.....
nie lubię czekać na "paczki" ;) Wreszcie z opóźnieniem,przyszła...cała i zdrowa ;) A w niej 

1. ukochany podkład Revlon colorstay 150 buff
2. podkład Revlon photoready 003 shell
3.pędzel hakuro H85
4.korektor w sztyfcie essence
5. Paleta Makeup REVOLUTION - flawless


Podkłady firmy REVLON polubiłam bardzo. Narazie nie korzystałam z lepszych ;) O colorstay znajdziecie mnóstwo informacji w inetrnecie i na innych blogach. Photoready wzięłam na próbę. Z kolorem trafiłam, zobaczymy co będzie dalej ;) Na pewno dam znać


Na paletkę napaliłam się najbardziej. Mimo że najpierw z hurtowni miałam zamówić tylko jeden podkład postanowiłam zrobić sobie mikołajki :D 
Wy na pewno też macie tak, że zanim kupicie jakiś kosmetyk to czytacie o nim i jesteście ciekawe recenzji ( po to jest większość blogów kosmetycznych ) O marce Makeup REVOLUTION zrobiło się głośno właśnie dzięki paletkom których mają w asortymencie całe mnóstwo. 

Komentarze

  1. Fajne nowości :)
    Też mam podkład z Revlon, nawet w tym samym kolorze :p ale jak dla mnie to jest on zbyt kryjący/ciężki, jednak wolę lekkie kremy BB/CC od podkładów, zresztą ten podkład z Revlon ciężko zmyć ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny