Sławny Rimmel WONDER'FULL z olejkiem arganowym


               Powinnam robić dużo innych rzeczy w tym momencie. Oczywiście nie zrobiłam nic -_-
Postanowiłam dodać post " niewypał" czyli tusz który podbił moje serce opakowaniem i obiecankami. Może stwierdziłam tak dlatego że uwielbiam olejek arganowy ale....

           Cena na promocji ok. 25 zł. Kupiłam go jakieś 2,5 miesiąca temu. Jak każdy tusz, wiedziałam że i ten będzie potrzebował czasu na "rozkręcenie się". Jak do tej pory myślałam że nie wymagam zbyt dużo od tuszu. Jednak marka Rimmel zawiodła mnie po raz drugi.

1. tusz jest cały czas bardzo rzadki przez co ciężko się go nakłada i łatwo się nim pociapać (na pewno nie jest to spowodowane istnieniem w tym produkcie olejka arganowego)

2.po nałożeniu jednej warstwy rzęsy robią się twarde jak kamień więc nie ma mowy o  nałożeniu drugiej :(

3. przez rzadką konsystencję łatwo o posklejanie rzęs

4. nie zauważyłam aby przez TEN olejek arganowy moje rzęsy zyskały na kondycji wręcz przeciwnie, odnoszę wrażenie, że poprzez zamienianie ich w kamień znacznie się osłabiły

Nie kupię po raz drugi. Obecnie moim faworytem w dziale tuszy pozostanie marka Maybelline ;)





Komentarze

  1. Niestety nie każdy olejek arganowy jest taki, jak być powinien :<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny