PAESE po raz kolejny


Kosmetyki PAESE zawsze z ręką na sercu polecam wszystkim. Warte są ceny i czasu poświęconego na wypróbowanie. Całkowicie przypadkiem trafiłam na "Specjalistyczny Podkład Matujący" poszłam do drogerii po stary wypróbowany "Long Cover Fluid" jednak nie znająca się na niczym pani wcisnęła mi ten,a ja biedna spiesząc się poleciałam do kasy i już.

Po otwarciu w domu myślałam że trafiłam na jakiś zepsuty egzemplarz,wyglądał jakby się zsiadł jednak po dokładnym przeczytaniu okazało się że to PUDROWE WYKOŃCZENIE


Na początku wydawał mi się za suchy,bałam się że podkreśli suche skórki....
ogólnie wygląda jakby ktoś drobinki pudru zatopił w podkładzie 



Kolor Porcelanowy ( taki zawsze wybieram ) jest świetny,nie da się zrobić nim efektu maski tym bardziej gdy używamy pędzla 
Sam w sobie ma bardzo dobre krycie jednak ja postanowiłam udoskonalić całość i połączyłam moich ulubieńców czyli.... Najpierw odrobina wersji "long cover fluid" a potem pięknie wykończenie "matującym"
W taki sposób nie boje się że zbytnio podkreślę skórki

Ale pamiętajcie też że skóra musi "oddychać" nie nakładajcie na nią nigdy grubej warstwy podkładu w przekonaniu że zwiększycie jego krycie i trwałość...we wszystkim trzeba znaleźć umiar ;)

Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego ;)



EDIT : 4 czerwca 2014 roku
Podkład nie sprawdza się w upalne dni i trzeba uważać przy nakładaniu go aby nie zostawić smug :( szkoda że tak późno na niego trafiłam...może zimą sprawdzał by się w 100%


Komentarze

  1. Zgadzam się z tobą, efekt końcowy jest świetny, bardzo naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. moze zmienili formule wraz z opakowaniem, tak jak pierre rene ale to co dostalysmy kiedys na 1 spotkaniu blogerek to bylo cos fatalnego co nawet godzine sie na mojej twarzy nie utrzymywalo. ladny efekt daje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm na spotkaniu dostaliśmy "long cover fluid " albo "Paese Regenelift podkład w płynie". Z tym spotykam się po raz pierwszy wiem że bardzo podobny ma rimmel ;) i jestem bardzo zadowolona

      Usuń
  3. Rzeczywiście wygląda świetnie na twarzy, bo w butelce mało ciekawie - gdy zobaczyłam zdjęcie, pomyślałam, że jest zepsuty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny