Ostatnio jestem cały czas zmęczona -_- Nie mam nawet kiedy się zrelaksować przy oglądaniu seriali. Powoli zaczyna się studencka bieganina więc cały czas myślę czy o czym nie zapomniałam a to bywa stresujące.Mam kolejną chęć powrotu do systematycznego blogowania ale zawsze kończy się to marnie.
Obecnie eksperymentuje z makijażem ;) może uda się wam pokazać parę "niedopracowanych jeszcze" propozycji. 
Obecnie robimy z Kluseczkami mega zamówienie z www.cocolita.pl 
Zamawiałyście tam? Jakieś Opinie??

Komentarze

  1. Nie martw się, jeszcze trochę i nadejdzie czas odpoczynku :) Już blisko ;)
    Co do sklepu, to nigdy w nim nic nie zamawiałam, więc nie wypowiem się.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taką chęć ale ciężko wrócić do systematycznego trybu blogowania jak nie ma się czasu.
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny