Lubię dni kiedy wstaje po 9 , idę do kuchni i robię sobie kawkę ;) Kto nie lubi relasku??? Weekendzik coraz bliżej ;) Obecnie rozkoszuje się spokojem, K. który śpi obok mnie i piękną pogodą za oknem.
Lubię mieć wszystko zaplanowane,mieć "własny system",jak to nazywam, jednak Justyna,musisz pamiętać że wszystkiego nie zaplanujesz,zorganizujesz czy co tam jeszcze chcesz ;)
Jestem na etapie niesamowitej chęci do wszystkiego,leciutko przerażona bo wiem że coraz więcej trzeba brać na siebie i decydować a już na pewno nie będzie tego ubywać...jednak cieszy mnie to....
Dobra koniec prywaty!! :D


Wróciłam do ćwiczeń,tak jak kiedyś,dzień w dzień po troszku....nie mogę sobie odpuścić. Ostatnio udało mi się wytrwać w miarę systematycznych ćwiczeniach 5 miesięcy ;) Duma mnie roznosi jednak 2 miesiące przerwy pokazały co to oznacza efekt jojo. Nie jest najgorzej ale trzeba wrócić do zdrowych nawyków ;)
Jedyne co udało mi się ćwiczyć przez te dwa miesiące od czasu do czasu to pośladki.Przysiady czy skurcze mięśni pupy  można robić wszędzie....i efekt tyłka nie jest najgorszy...myślę że jeśli włożę troszkę wysiłku to na lato będzie jak znalazł 
Niestety jestem typem osoby która albo będzie robiła coś codziennie ale sobie odpuści! Dlatego dziś dzień 3 ;) 
Trzymajcie się ;*




Komentarze

  1. A ja bym chciała mieć czas na te ćwiczenia :) choć całodzienne schodzenie po schodach z góry na dół też efekty daje :D brwi masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie beztroskie dni również są nam potrzebne :) Ja ćwiczę od początku roku, ale od czerwca zaczynam biegać, bo ćwiczenia w domu zaczęły mnie nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również niestety jestem tym typem że albo codziennie albo wcale :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ćwiczę 2 miesiące i jak na razie się nie poddaje :D powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja postanowiłam od dzisiaj ćwiczyć:) Obserwuję i zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Masz świetne brwi , jakimi cieniami je tak malujesz podpowiedz coś :) a może w wolnej chwili napisz post na ten temat:) Myślę że odpiszesz z kilkoma radami, pozdrawiam Cię i trzymam kciuki za dalsze ćwiczenia :) Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw używałam cienia z paletki sleek'a ale niestety już go wykończyłam ;) kupiłam zastępczy z Paese który też się sprawdza a obecnie (i na tym zdjęciu) to chyba paletka do brwi z Beauty uk

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny