Zbieranie inspiracji i wiadomości

Jakieś 3 lata temu miałam remont w pokoju,kolor ścian,meble,kanapa w tym okresie wydawały mi się najlepsze ;) I wchodząc do mojego pokoju doskonale widać jaki miałam wtedy nastrój i jak patrzyłam na świat ;) Znajdziecie tu połączenie wesołej zieleni z jasną morelą przełamaną dodatkami w kolorze różu.....tak w moim pokoju nie ma mowy o depresji :D

Od jakiegoś czasu zaczęłam myśleć w innych kategoriach i teraz marzy mi się znów generalny remont zaczynając od wymiany podłogi poprzez drzwi a kończąc na meblach i dodatkach. Narazie robię wstępną wycenę i szukam już konkretnych rzeczy po sklepach bo doskonale wiem jak to wszystko ma wyglądać ;)
Mój Evernote jest powoli zapychany przez masę zdjęć i dopisków do nich ;)

Marzy mi się miejsce do którego będę chciała wracać z nutką nowoczesności ale też w stylu "babuni" i najważniejsze,ma być przytulnie ;)







Do następnego ;*


Komentarze

  1. Też podobają mi się takie wnętrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swój pokój wyremontowałam w zeszłym roku jednak mam ochotę wprowadzić w nim zmiany:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny