Z Technologią za pan brat




2014 rok...w ciągu ostatnich  15 lat zmieniło się tyle pod względem technologii że nie wiem czy jest ktoś w stanie to ogarnąć ;) Ja lubię nowinki,gadżety,udogodnienia chociaż z drugiej strony jestem też tradycjonalistką więc jeśli już z czegoś korzystam to znaczy że na prawdę ułatwia mi życie i nie jest trudne w użyciu ;) Dziś chciałam wam polecić parę aplikacji na smartfony. Sama chętnie czytam takie posty u innych kobitek więc mam nadzieje że z mojej też ktoś skorzysta.


WeHeartIt

Miejsce gdzie przesiaduje w wolnej chwili,gdy szukam inspiracji lub dla zabicia czasu.Zakładacie własne konto,tworzycie własne kolekcje. Sam pomysł bardzo mi się podoba jednak jak wole bardziej osobiste rzeczy,dlatego i tak zapisuje te "inspiracje" gdzieś indziej i potem przenoszę do evernote (ale o tym zaraz)

Evernote

To jest moja ulubiona aplikacje stworzona dla mnie ;) Znajomi wiedzą że jestem najbardziej zapominalską osobą.Wszystko muszę zapisywać a ta aplikacja nadaje się do tego idealnie. Robicie zdjęcia,podpisujecie,wycinacie,dodajecie tematy,przypomnienia,notatki głosowe. Ma-rze-nie!!
Polecam takie "mini biuro" dla każdego ;)
Dodatkowym udogodnieniem jest synchronizacja konta więc nie ważne czy siedzę na laptopie czy tablecie czy telefonie,mogę zapisywać wszystko i wszędzie ;)
Przypomnę że stronie zawsze od notatek elektronicznych i wole typowe kalendarze ale ta aplikacja całkowicie mnie przekonała



 Vinted


Ze wszystkich miejsc gdzie możesz sprzedać/kupić ciuchy,dodatki itp. to wydaje mi się najmilsze,najciekawsze i najrozsądniejsze cenowo ;) Sama mam tam konto od roku ale dopiero od niedawna postanowiłam je uruchomić ponownie. Jeśli ktoś chce coś sprzedaż to warto mieć nieograniczony dostęp do strony i w każdej chwili móc odpowiedzieć na pytania zainteresowanych ;)



Elle


Możecie sprawdzić czy na prawdę warto wydać te 8 zł na gazetę. Sama Elle kupuję jednak przyznam że nie zawsze warto. Może uparłam się na gazetę która nie do końca spełnia moje oczekiwania ale sam pomysł aplikacji jest genialnym wyjściem dla czytelniczek


ShopALike

Sklep odkryłam nie dawno,wyskoczyła mi reklama,kliknęłam i okazało się że to strzał w 10. Nigdzie nie znajdziecie piękniejszych długich sukienek w tak niskich cenach. http://www.shopalike.pl/


Instagram
kochany przez wszystkich instagram ;) nie będę się rozpisywać bo każdy wie o co chodzi. Cieszy mnie że coraz więcej znajomych z niego korzysta.





Dzięki i do zobaczenia ;* Wracam do czytania i popijania winka ;)

Komentarze

  1. Uwielbiam evernote, dzieki tej aplikacji mój ipad jest moim mózgiem operacyjnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie korzystam z takich aplikacji. Internet w telefonie służy mi jedynie do sprawdzanie meili :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny