Semestr letni....

czas zacząć. Nie ukrywam że nauka jest dla mnie ważna,czasami aż przesadzam ale uwielbiam książki ;) Semestr letni zaczęłam od seminarium które ma mnie przygotować do napisania pracy licencjackiej. Może niektórych to zdziwi ale jaram się napisaniem czegoś własnego,na temat który od dłuższego czasu chodzi mi po głowie ( mimo że nie wiem jak dokładnie go "ubrać" w słowa ),tym bardziej że studiuje to co naprawdę mnie interesuje i chyba nie ma nic piękniejszego :D
Więc narazie zasiadam do metodologii z którą jestem daleko w tyle po niesympatycznym pierwszym spotkaniu z nią ;)




Komentarze

  1. Pamiętam czasy, kiedy to ja studiowałam i pisałam pracę magisterską. Ile nerwów było z tym związanych. Wszystko poszło gładko, teraz pozostały jedynie wspaniałe wspomnienia :) Życzę wszystkiego dobrego...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny