Spacerek..

Pogoda wraca do "normy"...miał być wypad na siłownię ale nie wypalił ;( na bank lecę jutro nawet jeśli miałabym iść sama :D a nosiło mnie po domu strasznie więc zabrałam pupila i chociaż malutki spacerek ;)
Nie zapominajcie o ćwiczeniach :P motywujcie się cały czas czym popadnie. Trzymam kciuki za każdego


A wczoraj odwiedziłam Mojego Małego Skarbka ;* Gabrysia
Ciotka przyjechała z Królikiem więc radość dzieci była  nie do opisania ;) Nefretka ( obecnie przechrzczona na Norbetkę) ma teraz nowy dom. Opiekują się nią dwie piękności więc jestem pewna że będzie jej tam dobrze. A już na pewno nie zabranie jej pieszczot ;)


Komentarze

  1. Ja teraz mam ferie i postanowiłam sobie chodzić codziennie na spacery z moim pieskiem w ramach ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak mały buziaki dla Niego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny