Siłownia part 1




Ruszyć dupsko w tak przyjemny dzień jak dziś to niemal przyjemność ;) Zgarnęłam M. bo we dwoje raźniej i pojechałyśmy wypocić troszkę tłuszczu. Nie miałam pojęcia że jest niedaleko jakaś sensowna siłownia,dzięki Bogu za informacje i moje szczere chęci do zmiany. Miejsce okazało się idealne dla mnie... czyli początkującej,chcącej pozbyć się oponka :D Kobietka zajmująca się całym miejscem bardzo sympatyczna i miła co dla nas amatorów urządzeń elektronicznych jest bardzo ważne hahah
Spędziłyśmy 1,5 godziny bardzo przyjemnie na wysiłku i wyszłyśmy z uśmiechem na twarzy.Czego chcieć więcej?? 



Świetnie jeśli każda z nas akceptuje siebie taką jaką jest. Z jednej strony świetna wymówka dla osób leniwych,którym najzwyczajniej nie chce się ruszyć dupska z fotela.Jeśli akceptujesz siebie na prawdę to idziesz na basen,na plażę i nie wstydzisz się swojego półnagiego  ciała. Teraz same odpowiedzcie sobie na pytanie. Akceptujecie się???

Osobiście znam osoby które nie muszą robić zupełnie nic i są szczuplutkie ale pokazywałam wam różnicę między osobą chudą a wysportowaną ;)
Są jeszcze osoby które muszą włożyć sporo wysiłku w to żeby wyglądać dobrze. 

Ale zapewniam  że zawsze lepiej robić "coś" niż nie robić nic


W moim rejonie zaczęły się ferie.....czas który możecie świetnie wykorzystać DLA SIEBIE. 

Komentarze

  1. gdzie znajduje się taka siłownia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.osir.staszow.pl/_nowy_portal/?sub=caly_news_bz&n=120&menu=caly_news_bz

      Usuń
  2. Jeju, też lubię siłownię :) Nie chodze systematycznie, BA! byłam tylko raz i to na lekcji wf w szkole, ale bardzo mi się podobało :)
    Ogólnie to ćwiczę w domu i jestem zadowolona, więc się apceptuję :)

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Dusieg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za siłownią. Chodzę raz w tygodniu na 1,5 h. Wolę od niej bieganie i ćwiczenie w domu. Bardziej pomaga mi się to wyciszyć i skupić na ćwiczeniach. Zawsze po nich jestem taka zrelaksowana :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny