Nareszcie ;)

blogspot ostatnio się buntuje przeciwko mnie :p a przecież mamy nowy roczek,nowe postanowienia,nowe chęci i nowe marzenia ;) Nie można tego nie zapisać i nie uwiecznić na mojej stronie :P

Czas egzaminów już otwarty,za dwa tygodnie czeka mnie na prawdę ciężki weekend z psychologią,pedagogiką resocjalizacyjną,metodologią....... + napisanie prac -_-

Jak każdy kto ma marzenia mam  też nowe postanowienia ;) narazie wracam do diety i ćwiczeń bo przez święta i Sylwestra trochę się opuściłam choć dzisiejsza waga nawet mi poprawiła humor ;)

Jutro jadę załatwiać sprawy urzędowe także trzymajcie kciuki żeby babeczki były dla mnie miłe i żebym wszystko pozałatwiała

+chcę robić więcej zdjęć
+nadal ćwiczyć i to coraz więcej
+przeczytać masę książek
+zrobić kurs/szkołę/studium kosmetyczne
+zapuścić włosy :D
+trzymać się przysłowia "mowa jest srebrem a milczenie złotem"
+zrobić w końcu ten wymarzony tatuaż
+zmienić "szafę"
+wreszcie dostać się do "Tej Mojej" wymarzonej Pracy,którą pokochałam z każdej strony ;)

Komentarze

  1. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi bardzo miło gdybyś mnie zaobserwowała! :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a kiedy zdjecia przed i po?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny