Moja Miłość do...

Świec zapachowych i wszystkim co z tym związane ;) Zawsze mam w domu jakąś zapachową świeczkę,zaczynając od zwykłych podgrzewaczy po  przepięknie pachnące świece które dostaje od kochanej A. ;) która zawsze jakimś sposobem wyczuwa kiedy kończy mi się jedna z nich ;)



W świecie blogowym świece Yankee Candle to nic nowego,można by powiedzieć że chyba wam się już to przejadło ;) Ja dowiedziałam się o nich od RockGlamPrincess jakiś czas temu  i.....jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować  ale może od przyszłego roku zacznę przygodę z nimi...tyle się o nich nasłuchałam że muszę je mieć
Obecnie wyciągnęłam stary,zakurzony kominek i cos tam podrzewam ;)


Co w nich takiego niezwykłego???
-nie są to tylko standardowe świeczki,znajdziecie zapachy ciast,drzew,pączków,czekolady,naleśników,cukru klonowego,dżemu malinowego,piernika i innych przeróżnych zapachów
-są w różnych wielkościach
-słoiczki możemy potem ponownie wykorzystać ;)
-myślę że cena tez jest niezwykła hahaha ;) bo za największy słoik musimy zapłacić 90 zł,jednak myślę że to na prawdę dobra inwestycja na zimę,kiedy to wieczory są długie a zapalona i pięknie pachnąca świeca ma swój urok ;)
-świetnym rozwiązaniem na wypróbowanie zapachów są woski ;) za 6 zł

Narazie przymierzam się to nowego kominka i wosków ;)
woski
Piękne kominki
kominek z woskami Yankee Candle


Myślę że jesli znacie osobę która lubi takie "bajery" lub wieczory z książką w kocyku to macie idealne rozwiązanie na prezent pod choinkę ;)

Strony gdzie możecie zamawiać te cudeńka :



PS. Ja na weekendzie troszkę przyszalałam bo były i chipsy i ciastka i piwo...czyli bomby kaloryczne pełną parą także dziś wycisk!!! ;) Trzymajcie kciuki





Komentarze

  1. kurczak, cały czas się waham :-) najpierw z moim tż'a zużyjemy te, które mamy, a później zamówię na próbę wosk i zobaczymy :-) strasznie lubimy wieczorami spędzać czas przy świeczkach, więc to chyba fajne rozwiąznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam mam normalne świeczki, też pachną, bo kocham taki klimat w pokoju wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm , muszę się w końcu zaopatrzyć w te woski i kominek :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu wypróbować, którąś z tych świeczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tych świeczek ani wosków nie próbowałam ;p
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny