JUŻ ŚWIĄTECZNIE ;)

Od trzech dni zbieram się do napisania postu -_- Dziś przez cały dzień blogspot stawiał mi wszelakiego rodzaju opory żeby cokolwiek na nim zrobić ale wreszcie!!!!



Niedziela minęła bardzo przyjemnie chodź zrobiłam troszkę pożytecznych rzeczy ;) Między innymi przemeblowanko w pokoju i teraz jest idealnie.... Mam  swój kącik z fotelem, Nefretka ma cieplutkie miejsce przy kaloryferku z czego jest bardzo zadowolona jak mniemam.Ubrałam dziś choinkę z moim K. w pokoju więc u mnie atmosfera już magiczna ;) U rodziców też stoi przepiękna choinka i jak zwykle dzień był dziś magiczny,bogaty w rodzinne wspomnienia i kupę śmiechu,między innymi przy sprawdzaniu lampek czy przestawianiu mebli ;) uuuuuuuuwielbiam ten czas :D



Jak się mają sprawy FIT?????

Nadal ćwiczę ;) nie,nie dałam za wygraną,trzymam się planu ale nie spodziewam się spektakularnych efektów w grudniu.To jednak święta :D



Ćwiczę z kochaną Mel'ką ;) miedzy czasie robię wszystko co tylko wymaga wysiłku. Pojawiają się mięśnie w miejscach gdzie nawet nie miałam pojęcia że takowe istnieją hihihihih a cieszą mnie straaaaasznie. Nawet moja sceptycznie nastawiona Mama zauważyła efekty "ooo nogi Ci zmalały" Tak więc nie mogę doczekać się zdjęć pod koniec grudnia które będę mogła sobie porównać z tymi z października ;) i oczywiście pomiarów

Trzymajcie się ciepło ;* Ćwiczcie,ruszajcie się i nie dawajcie za wygraną....do lata jeszcze sporo czasu.Małymi kroczkami możecie bardzo dużo zdziałać :)


Komentarze

  1. bielke verros meira belladonna thammas caliman landgard Eleonore electricity
    jeux animaux

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciągnełaś się wte ćwiczenia,aż zazdroszczę :)
    bombka pierwsza jest fajna :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny