1 miesiąc ćwiczeń i "diety"

Chyba sama nigdy nie wierzyłam że wytrwam w swoich postanowieniach miesiąc. Pierwsze pomiary zrobiłam marne bo tylko na tyłek,brzuch i pośladki więc wczoraj podczas mierzenia postanowiłam zmierzyć się w każdym możliwym miejscu haha ;)

Co na samym początku chciałam powiedzieć??  Chodź to dopiero początek to JUŻ czuję się dużo lepiej,ciało na pewno mam jędrniejsze i bardziej wysportowane. Setka brzuszków nie stanowi teraz dla mnie żadnego problemu gdzie kiedyś nie było by to możliwe.Najwięcej bo -4 cm straciłam w brzuchu,nie dziwi mnie to bo dużo ćwiczyłam na brzuch,jak nie z Mel B to brzuszki,więc cały czas był w ruchu.
Z Pośladków -1 cm,jestem zadowolona bo na zdjęciach które zrobiłam widać już jak mój tyłek bardziej się uśmiecha :D a to cieszy mnie chyba najbardziej ;) Cycuchy jak zwykle ucierpiały i na to nie ma rady -2 cm



Chciałam wstawić mój miesięczny plan ale mam go na tablecie i chyba muszę przepisać go wam ręcznie :P

Ćwiczyłam codziennie,odpuściłam 29 i na początku 3 dni kiedy pojechałam do szkoły i nie miałam internetu ( z czasem zrozumiałam że mogę ćwiczyć wszystko inne bez Mel B :D chociaż bez niej trochę smutnooo ;)



Nie jadłam słodyczy ( prócz dwóch cukierasów po których miałam okropne wyrzuty sumienia :D ) Kebab czy pizza to rzeczy zapomniane,zastąpiłam sałatkami z oliwkami,ogórkami,papryką...itp. O dziwo byłam w stanie się tym najeść,chociaż przez ten miesiąc nie miałam uczucia "przejedzenia" z czym czuje się wyśmienicie.

Co jakiś czas ( u mnie codziennie ) warto się zmotywować więc oglądam dużo stron na fejsie poświęconych zdrowej diecie i ćwiczeniom.
 Inspirację czerpię z http://chaarle.blogspot.com/  oraz https://www.facebook.com/bycidealna


Jedna ważna informacja
Jest cała masa dziewczyn pulchnych które czują się z tym dobrze ale zapewniam że jeszcze lepiej będziecie się czuły ciut lżejsze i ze zdrowym stylem życia. Najczęstszą przyczyną tego jest to że NIE WIDZIMY swojej nadwagi.Przed lustrem stajemy tylko przodem i tylko w takiej pozycji żeby wyglądać dobrze.
ZADANIE DLA WAS
Stańcie na tle jednolitej ściany w bieliźnie lub bikini,poproście kogoś o zrobienie wam zdjęć od stóp do samej szyi (bez głowy). Zdjęcie z przodu,profilem i tyłem.
Ja też uważałam że wyglądam w porządku chodź wskaźnik BMI mówił mi co innego.Po zobaczeniu tych zdjęć zdałam sobie sprawę że zaczynam wyglądać tak jak te dziewczyny które widzę na ulicy i myślę " matko czy ona tego nie widzisz??" Właśnie!! nie widzimy tego.
Zdjęcia "przed" i "po" mam ale uważam że jeszcze nie jestem gotowa ich tu zamieszczać.Znam ludzi a jeszcze bardziej nas Polaków....wszystko aby tylko zmieszać człowieka z błotem. Dlatego wybaczcie ale narazie same pomiary

Są osoby szczuplutkie których jedyną wadą ( jeśli można to tak nazwać bo ja chciałabym tak wyglądać ) jest mało jędrna skóra.Gdy im coś "zwisa" od razu marudzą że są grube. No proszę was!!! jak tego słucham to aż tłuszczyk mi się topi ;) W waszym wypadku wystarczy poćwiczyć,nić więcej!!Ćwiczenia to podstawa.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny