Tak...

Tak mam bzika na punkcie oliwek,tak tylko ja w domu je kocham i tak muszą się znaleźć w MOJEJ idealnej sałatce którą i tak sie potem każdy zajada :D

Szaleństwo świąteczne już się zaczęło a że mam śliczną chrześnicę więc Mikołaj już musiał się zastanawiać co kupić. Jest maaaaaaaaaaaaaaasa rzeczy w sklepach.Dobrze że człowiek nie jest jeszcze taki stary i co nie co pamięta o zabawkach. Nie wiem jak was ale mnie nie rajcowały nowe ciuszki czy buciki ja chciałam lalki,miśki,kuchenki,talerzyki itp :D to mnie cieszyło najbardziej. Teraz perspektywy dobrych zabawek się trochę różnią idziemy do przodu tak daleko że w końcu nie wiadomo co kupować..... Po 40 minutach w sklepie myślę że dobrze wybraliśmy ale przy okazji mieliśmy kupe śmiechu z moim K. przy wybieraniu lalki Monster High hahahah ;)

Wczoraj:
Mel B 10 minut brzuch
Mel B 10 minut pośladki
brzuszki 100

Motywacja na dziś :

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny