Książka...

Od paru dni nie biegałam ale chyba mogę usprawiedliwić to pogodą i tym że ledwo można oddychać stojąc nie mówiąc już o bieganiu,znam swój organizm i wiem że lepiej pozostać w domu :D

Genialnym wyjściem jest zimny napój i dobra książka aczkolwiek od upału nie ma chyba ucieczki ;)
Ja ostatnio pokochałam polskiego pisarza Stefana Dardę który przekonał mnie do polskich książek i w ciekawy sposób przedstawił coś tak banalnego  jak historie o  zjawach i rzeczach paranormalnych....
nawet jeśli nie jesteście fanami tego gatunku to śmiało możecie sięgnąć po jego książki choćby z czystej ciekawości, ja serdecznie polecam ;) 



Komentarze

  1. ja czytam aktualnie Pamiętniki z Wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam. Na taki upał nie ma co się przemęczać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny