Puder w Kulkach INGRID

 Eksperymentów ciąg dalszy. Bardzo mało rzeczy kosmetycznych u mnie to "przemyślane zakupy" u palcach jednej ręki mogę policzyć produkty do których  wciąż wracam.Najczęściej myślę że "idę do kosmetycznego" chodzę między półkami i oczywiście przydało by mi się wszystko na raz hahahaha chociaż ostatnimi czasy gdy wybrałam się na zakupy miałam ze sobą listę (postęp)

firma INGRID jest przeze mnie sprawdzona względem podkładów i jestem z nich bardzo zadowolona dlatego też Puder w Kulkach wydał mi się całkiem dobrym zakupem. Co najlepsze nie używam go jako pudru i od początku nie taki bym mój zamysł podczas kupowania,u mnie służy za bronzer,róż czy cokolwiek co podkreśla policzki ;)

kuleczki są dość jasne chociaż dostępne są  3 ODCIENIE ja posiadam 02 ;) ma jasno brązowe kuleczki i różowe ,także jak widać na załączonym  obrazku rozgniotłam troszkę ciemnej brązowej i różową po czym uzyskałam odcień który mi do zaznaczania policzków odpowiada ;) puder jest rozświetlający ale drobinki widać tylko w nienaturalnym świetle i są na prawdę minimalne.

Trwałość: 4/5
+bardzo ładnie pachnie ;)
cena: ok 15 zł 




Komentarze

  1. piękny kolorek mają te kulki i masz piękne paznokietki ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny