Niedzielna ładna pogoda

yeeea udało się pobiegać ;) Wiecie że nienawidziłam tego robić?? Najzwyczajniej w świecie wychodziłam z założenia że  nic mi to nie da i nie chciało mi się. Teraz przynosi mi to ukojenie i radość, stawiam sobie poprzeczki i gdy uda mi się je pokonać jestem strasznie z siebie dumna. Wystarczy kilometr dziennie truchtem a po tygodniu już widać różnice w wydajności.
Dzień zaczęłam dziś dość późno ale to z powodu niespokojnej nocy,na śniadanko zrobiłam sobie moją ulubioną ostatnio sałatkę z serkiem feta,szpinakiem,pomidorkiem i sosem paprykowym :D łiii  potem bieganko, kompanko i malowanko ;)
dziś brązy czyli kolory w których czuje się najlepiej ;) tu pomieszałam kilka odcieni a w kącikach zewnętrznych roztarłam "mocną śliwkę z drobinkami" efekt ( nadal nie umiem robić dobrych zdjęć :D potrzebny lepszy sprzęt)





planuje zakup butów do biegania ale są za 200 zł i za 70 zł  ktoś się orientuje czy w takiej kwestii lepiej wydać więcej czy nie ma różnicy? przykładowo te 130 zł dopłacamy za markę czy faktycznie dobre wykonanie?


Komentarze

  1. Przeważnie dobre wykonanie, jednak trzeba uważać, osobiście nie polecam pumy oraz tych tańszych "reeboków" easy tone za to polecam Nike Revolution. Nie należą do najdroższych a są świetne, przede wszystkim nie wchłaniają brzydkiego zapachu i są wygodne a to najważniejsze jeśli chodzi o bieganie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się nad Nike free run3 :) no i nad "reebokami" ale te zostały mi już "odradzone"
      dziękuję za pomoc :)

      Usuń
  2. A ja z innej beczki, Moja Droga! piękna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi to słyszeć ;) tym bardziej że mam cieniutkie włosy i nie są gęste :D a dodając do tego mój kształt twarzy to trudno wymodzić z nich coś żeby wyglądać dobrze :D dlatego dziękuję bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż :) ogólnie mnie Twoja buzia cieszy jak Cię widzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonia coś w tym musi byc bo jak ja Cie widzę to mam to samo :D masz przesympatyczną twarz a w połączeniu z osobowością :D to mieszanka idealna :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny