Welcome Back

Powroty bywają ciężkie  i potrzeba na nie czasu. Ja swój dostałam,wykorzystałam i po prawie dwóch miesiącach pragnę znów się zmobilizować.U mnie troszkę się zmieniło,na pewno nie jestem tą samą osobą co rok temu. Inaczej myślę inaczej się zachowuję i inaczej wypełniam swój czas albo powiedziałabym...chce go wypełniać jak najbardziej.Oczywiście nie obyło się bez  rozczarowań mniejszych czy większych, ale każde dość bolesne  chodź nie oszukujmy się,nie ma ludzi niezłomnych. Każdy ma chwilę gdy spada na dno a potem się od niego odbija. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy zdarzyło mi się to,tak porządnie, RAZ...kiedy to moje wielkie marzenie rozsypało się jak domek z ja zrobiłam się małą nic nie znaczącą istotą.Jestem optymistą więc wyobrażam sobie że wszystko tylko rozciągnęło się w czasie także nic straconego. Ale  gdy do czegoś dążyłam to  zawsze to osiągałam,prędzej czy później ale ZAWSZE...dlatego nie poddaje się ;)


Reasumując wracam i obiecuję bywać tu ;) aczkolwiek nie daje sobie ręki uciąć :D



Na dziś idzie BAZA POD CIENIE Z AVONU

Avon jak Avon ;) nie spodziewałam się cudów a jednak.
Cienie na moich powiekach utrzymują się krótko nie mówiąc już o ciągłym rolowaniu dlatego też za cenę 11 zł zdecydowałam się przetestować ten mały "słoiczek zagadkę" :D

Zakupiłam ostatnio dwie paletki ze SLEEKa i widzę ogromną różnicę gdy czasem zapomnę ( tak -_- ) użyć bazy
Na pewno nie podbiją koloru ale przedłuża trwałość i to mi się w niej podoba ;) 












Komentarze

  1. Widziałam tą bazę w katalogu, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą bazę i również uważam, że jest świetna. Wyjątkowo udany kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się, czy nie kupić tej bazy, ale jakoś się nie zdecydowałam ostatecznie. Mam małą prośbę: powiększ czcionkę w treści posta, bo lupka jest mi potrzebna :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny