W czasie deszczu...


Za oknem padał deszcz a  ja próbowałam,ćwiczyłam i coś wymodziłam ;) Mówiłam że ostatnio kupiłam dwie paletki ze sleeka jedna to "oh so special" czyli dla mnie codzienna ;) a druga " Lagoon" idealna na czas letni gdzie można przyszaleć z kolorami

jestem z nich bardzo zadowolona i wychodzę z założenia że jeśli cienie to tylko te palety chociaż pojedyncze cienie z Paese są też świetnie. Ostatnio miałam okazję gościć na warsztatach makijażu z oriflame I stopnia z czego jestem bardzo zadowolona bo dowiedziałam się wielu teoretycznych i przydatnych informacji bo nie ukrywam że praktyki można dużo więcej nauczyć się z YT ;) 
Dorobiłam się też pędzli,chociaż do tej pory miałam tylko dwa O_O nie są jakieś cud idealne ale postanowiłam kompletować miesięcznie po 1-2 z Hakuro bo szkoda wydać mi od ręki  200 zł :D a potrzebowałam jakichkolwiek rzeczy by  obyć się z ich trzymaniem,funkcjami i techniką.....








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny