pakowanko...

Wpierdzielam krakersy,znów coś maziałam po twarzy i znów czeka mnie co dwutygodniowe pakowanie do szkoły -_- straaaasznie mi się nie chce. Marze sobie żeby się wyspać.
Jutro prosto po pracy ---> Kielce
W niedalekiej przeszłości czeka mnie kolejne spotkanie z blogerkami świętokrzyskimi ;)  Na ostatnim dziewczyny naładowały mnie pozytywną energią i to dzięki nim inaczej spojrzałam na makijaż  ;)
Niestety lista jest już zamknięta  bo zgłosiło się dużo więcej osób niż ostatnio także relację będą na pewno u mnie dostępne ;)
Jeśli uda mi się napisać coś wieczorem to może na weekendzie mimo wszystko ukażą się posty ale wątpię bo mam sporo do nauki a jeszcze nic nie ruszyłam.

coś dla was  :* z dziś :


Niestety nie umiem robić pięknie oświetlonych zdjęć ;) to zdecydowanie nie moja działka.Może już niedługo się "dorobię" lepszego sprzętu :D




Komentarze

  1. A gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiacie zadawać mi to pytanie ;) a ja po raz kolejny odpowiem... odrabiam staż :D Tyle w temacie

      Usuń
  2. i nie bedzie fasolki i bedziecie mialy nude na stancji xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z kim ja będę jadła kisiel??
      komu pożyczę bronzer?? hahaha

      Usuń
  3. ta zieleń ładnie podkreśla kolor Twoich ocząt :-) nie mogę doczekać się spotkanka! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszelakie rady i wskazówki ;) ( chętnie przyjmę więcej ) dopiero się bawię kolorami bo zawsze u mnie królowały brązy hihih także można powiedzieć że w tej kwestii jestem "zielona" :D

      Usuń
  4. piękne oczy ♥
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż.
    Pasują Ci te kolory.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny