odpoczynek ;) trochę ogarnę pokój...pokombinuje coś ze światłem,naładuje aparat i postaram się coś kombinować z oczętami bo mam dziś straszną ochotę :D  wieczorkiem czeka mnie troszkę nauki i jeśli się nie rozpada to jakiś spacer czyli nie zwalniajmy tempa tylko robimy czas-relax ;) hahahah

Pisałam że jest kolejny zjazd blogerek....mi się ubzdurało że jest on 8 czerwca ale okazało się że to jednak 15.... ( moja pamięć jest niezawodna aż się boję jak skończę na starość ) w ten sam dzień mam ważne kolokwium którego nie chciała bym pisać sama w innym terminie dlatego też modlę się aby było wcześnie rano bo jeszcze nie znam dokładnych godzin.
Kochana Zu poinformowała mnie że miejsce spotkania to 5 minut drogi od uczelni :D a nawet narysowała mi mapkę hihih także nawet jeśli będę na godzinę,to będę!!! koniec kropka,raz do roku zdarza się że mogę się spotkać z osobami które mają podobne zainteresowania i  nie patrzą z góry na osoby blogujące dlatego też  nawet jeśli będzie się chmurzyło i waliło to będę kochane ;*


a dla was moje osobiste cudo które zmyje każdy makijaż a do tego świetnie pielęgnuje skórę twarzy ;)
Płyn Micelarny z Soraya to każdego typu cery ;) a cena śmieszna bo 7,50 zł :D także moje niedawne odkrycie

jeśli macie  pytania to proszę w komentarzu ;)

Komentarze

  1. Muszę wypróbować:P
    Zapraszam do siebie na konkurs z OASAP oraz do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze na spotkaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego spotkania:)!

    masz ochotę na wzajemną obserwację?
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny