Wpadłam na dobre ;) czyli efekty cardmaking

Hej wam ;) Tak jak obiecałam pokazuję to co udało mi się "stworzyć". Sama jestem zaskoczona bo zasiadłam do tego późno z nadzieją wykonania tylko jednej kartki ale jednak wyszły 3 ;) Zastanawiam się tylko co ja później zrobię z taką masą kartek :D ( zostało mi jeszcze 17 baz ) ale narazie sprawia mi to ogromną frajdę więc siedzę i robię,myślę że na pewno coś dostanie się moim znajomym :D bo kartki "sklepowe" są już tak typowe i nudnawe że miło dostać coś od serca. Tak więc pokazuję a was proszę o ocenę i opinię kochani :




Komentarze

  1. Świetne:) piękne i własnoręcznie zrobione:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób kartkę na narodziny Marcelka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Walentynkowa najbardziej mi się podoba:)

    Też kiedyś robiłam kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznee;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł!
    zapraszam do mnie - chronmylosie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne może kiedyś i ja spróbuje ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehe dziekuje!!:):*
    super kartki robisz:D jakbym ja je robiła wszędzie byłyby ślady po kleju, bleeee...xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne masz te karteczki :) świetny sposób na zabicie czasu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny