Scrapbooking

Mam ostatnio więcej czasu a że chciałabym go jakoś spożytkować ( haha tak to marudzę że nie mam wolnego ) to poszukałam w necie paru ciekawych rzeczy. Natknęłam się na przepięknie zdobione kartki okolicznościowe. Sami zobaczcie :




(zdjęcia pochodzą z blogów i stron internetowych,przepraszam że nie podpisałam skąd je mam ale naoglądałam się tyle stron że już nie pamiętam co skąd wzięłam)



Kartki są ręcznie robione co dodaje im dodatkowego uroku. Od razu przyszedł mi do głowy pomysł wysłania takich kartek w naszym świecie blogowym zamiast zwykłych pocztówek lub po porostu porobienia czegoś takiego dla samej siebie w domu dla relaksu ;) 
Mam dużo cierpliwości do takich rzeczy i uwielbiam takie pierdółki.... niestety kompletnie się na tym nie znam więc pewnie trochę by mi to zajęło. Może któraś z was robi coś podobnego???

Jak wam się podobają takie kartki "handmade"? 
wiem że powoli zanika wysyłania czegokolwiek drogą pocztową a szkoda bo daje to dużo radości ;)

Komentarze

  1. ślicznośći ;)))))
    obserwuje i pozdrawiam :*
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) a ja z przyjemnością wpadnę do Ciebie

      Usuń
  2. Śliczne.Szczególnie podoba mi sie ta dla babci.Szkoda tylko że tak późno.Moze przyda sie za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki ! ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest ta technika ♥
    Z tych inspiracji, co pokazałaś, to strasznie podoba mi się drugie zdjecie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Chciałabym Cię zaprosić na powstały niedawno blog poświęcony młodym artystom. Może chciałabyś dołączyć do nas i dzielić się z nami swoją twórczością?

    Zapraszam serdecznie!

    Finezyjny-Artyzm.blogspot.com

    PS. Przepraszam za spam, ale sama rozumiesz... trzeba się jakoś rozkręcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie.
    Ta sztuka warta jest tego, by o niej mówić i pisać. I oczywiście pokazywać.
    Ja zakochałam się ujrzawszy przepiśnik w wykonaniu Pani Doroty Kopeć.
    Proszę zajrzeć na bloga Tej Pani, a pewna jestem, że prace w wykonaniu artystki się bardzo spodobają.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny