Pierwszy Tydzień Ograniczeń




W środę minie tydzień jak zaczęłam się ograniczać i nadal czuję wkurzenie z powodu tego że nie jem tego na co mam ochotę ale za to fizycznie czuję się lepiej nie mówiąc o psychice bo na prawdę dużo pojadałam (ogromnie dużo ) Ostatnio czychało na mnie wiele pokus bo Mamcia miała urodziny i przygotowała parę pyszności ale moja silna wola mnie powala :D jestem z siebie cholernie dumna ;)
Nowością jest też to że pokochałam Ewcię Chodakowską :D której filmiki są tak motywujące że od razu podnosisz dupsko z kanapy. Jednak na własną płytę muszę trochę poczychać bo ostatnio przegapiłam szanse na kupno jej razem z gazetą.Może upoluję ją jutro......



Tak zafascynowałam się metodą scrapbooking że już jutro przychodzi do mnie paczuszka a raczej paczucha z potrzebnymi rzeczami :D haha jaram się tym jak małe dziecko.Także jutro pokażę wam co jest potrzebne do tworzenia kartek które pokazałam w jednej z poprzednich notek ( a przynajmniej to co ja uważam że na początek wystarczy :D ) Dowód na to że mój K. musi mnie na prawdę kochać to : zgodził się wykonać własnoręcznie kartę walentynkową dla mnie haha wiem że będzie przy tym mnóstwo zabawy i uśmiechu także czekam...



buziaki ;***

Komentarze

  1. Życzę udanych ćwiczen z Ewą ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz chyba wszyscy pokochali tą Ewę ;D Ja jakoś nie poczułam fazy ćwiczeń a szkoda bo ruch by się przydał żeby trochę 'ożyć' ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cały czas przechodziłam obojętnie obok tych filmików ale Ewka tak motywuje a ćwiczenia cały czas zmieniają,są krótkie a pot leci ci po plecach :D no i najważniejsze,świetnie się po nich czuję :D

      Usuń
  3. http://glittermask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam Twoją diete w LO!! ;DD
    majuchna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczara mi towarzyszyła ;) było fajnie :P hahaha
      chociaż to już moje 1000000 podejście do diety :D i narazie się trzymam
      Trzymaj kciuki Blondasku ;*

      Usuń
    2. taaa, pamiętam. butelka wody, jakieś batoniki fitness zawsze jak chodziłyśmy razem do DC ;pp. Trzymam!! Masz wytrwac! Bo ja sie za Cb wezme ^^
      majuchna

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny