Never let me go....it's my world

Hej wam ;) Co u was słychać? u mnie wyśmienicie  wszystko toczy się ( dość powoli) do przodu. Z lekkim opóźnieniem ale jestem w tym punkcie gdzie chciałam być parę miesięcy temu,czyli szkoła,praca i idealne relację z bliskimi,pomijając że parę razy zawiodłam się na starych przyjaźniach. Obecnie mam ochotę powiedzieć że marzec będzie przełomowym miesiącem i mogę zacząć wszystko na nowo a raczej udoskonalać to co mam. Nie mam pojęcia czy dobrze ujęłam to w słowa bo mój entuzjazm trochę przysłania mi racjonalne myślenie ale mam nadzieję że wiecie o co chodzi...taki nowy początek odcinający stare śmieci albo inaczej,nowy początek dorosłości.

Zajęcia zaczynają mi  się już od 1 marca,zaliczając wszystko w terminie mogłam calusieńki luty leniuchować,latać po urzędach i robić zakupy :D Trzymajcie kochane kciuki na drugi semestr ;*

+ mam dla was parę nowości "kartkowych" stworzonych ostatnimi czasy,jak tylko znajdę ładowarkę do aparatu to wstawię zdjęcia.
+ jakby mojej radości było mało,wczoraj udało mi się wygrać rozdanie na blogu
http://dwieleweraczki.blogspot.com/ ;) Zachęcam do odwiedzania, w ogóle część "artystyczna" blogspota może was przyprawić o zachwyt,dziewczyny robią tak piękne rzeczy że nie mieści się to w głowie. Ile starania i pracy w to wkładają,miłego oglądania
także takie cudeńka już do mnie idą,zajęcia dla relaksu nie będzie mi brakowało ;)
sexi stojaczek na biżuterię prawda?? :D hihi


Komentarze

  1. Obys spelnila wszystko, doczego masz taki zapal! :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie pracujesz ? :) fajne hobby też się tym interesuje. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcja Uśmiechnij się! Czyli zachęcamy do uśmiechu całą blogosferę! Dołączysz? ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/02/akcja-usmiechnij-sie-czyli-zachecamy-do.html

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć co słychać ?:P o widzę pracę się podjęło pochwal się gdzie ?:)
    Pozdrawiam Moniś ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. chce tinychat xD hahaha
    Majuchna

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jesteś w tym punkcie, w którym chciałaś być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie tu ;]
    zapraszam www.kamulesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny