CardMaking-moja paczucha ;)

Hej wam ;) Tak jak wspominałam wcześniej próbuje sił w czymś zupełnie nowym czyli w własnoręcznym wykonywaniu kartek okolicznościowych ;) Z lekkim opóźnieniem ale na szczęście paczka trafiła do mnie cała i zdrowa.Oczywiście już teraz,zaraz mam ochotę zasiąść i coś wykonać ale mam tyle pomysłów że ciężko wybrać coś konkretnego....ale jeśli cokolwiek mi wyjdzie to z przyjemnością wam pokażę ;)
Oto co było w paczce:




myślę że na początek wystarczy ;) W końcu jeśli mi się nie spodoba albo okażę się że nie mam zdolności?? hahah

Dziś doszła do mnie pocztówka od GumiJagody :* dziękuję kochana serdecznie,jestem fanem pocztówek i strasznie mi miło gdy coś dostanę ;) 

Buziaki ;*

Komentarze

  1. Powodzenia kochana ja mam pewien plan :) mam nadzieję,że wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądały wykonane przez Ciebie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze fajnie otrzymac cos, co sie lubi (tu: pocztowke :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie pochwal się efektami pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 12 marca mam urodzinki tak a propo tych kartek! ;DD
    Majuchna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny