Ważna rzecz: Kalendarz 2013 !


Co roku kupuję taki który mogę ze sobą zabrać wszędzie i zawsze coś zanotować ;) Jestem bardzo przyzwyczajona do takiej formy zapamiętywania. Nie wyobrażam sobie nie mieć takiego "pomocnika", tym bardziej że już teraz moja tablica korkowa jest zawalona małymi karteczkami z ważnymi datami,wycinkami z gazet,tematami które mam przygotować na uczelnie także nie miałam wyjścia ;) 

Jestem na siebie zła bo miałam dziś zrobić zdjęcia,pozmieniać nagłówek itp a nie zrobiłam nic. A tak na marginesie to marzy mi się zmiana aparatu buuuu

Bolą mnie plecy,od paru dni nie ruszam się z domu,wszyscy dookoła chorują, nawet nie ma z kim wyjść na kawkę ;( a tak mi się tęskni za kawką z automatu. 

Komentarze

  1. ja używam kalendarza w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem strasznie tradycyjna i chyba dlatego wolę wersję papierową ;) To samo mam z książkami,chyba zawsze będą bardziej przekonywać mnie te "papierowe" gdzie można wyczuć zapach nowego papieru i tuszu ;)
    Ale telefon do duże udogodnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też muszę sprawić sobie kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku sprawiłam sobie kalendarz Beaty Pawlikowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja musze sobie kupic jakis, bo ciagle sie nie moge zorganizowac. ;/ Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam właśnie idealnego, bo zawsze mam dużo karteczek i innych gadzetów w poprzednim i czas najwyzszy zagospodarowac nowy i zrobic porzadek! zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju,dzięki kochana nawet nie wiesz jak mi miło :) Zrobiłam taki smile że aż w zmarszczki na przyszłośći pójdzie ;D Kocham :** A kalendarze ja mam dwa i żaden nie uzupełniony ...jak co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tradycyjne kalendarze książkowe to bardzo dobra alternatywa dla zapełnionych karteczkami tablic. Możemy go zawsze mieć przy sobie w torebce i w razie potrzeby zapisać termin wizyty u dentysty, egzaminu na uczelni czy urodzin koleżanki. No i jeszcze jedna zaleta - kartki się nam nie gubią;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny