Powiało wakacjami hahaha ;)
Wiecie, im większe masz podwórko tym więcej masz do odśnieżania! ale fajnie było trochę się pomęczyć :D wysiłek zawsze wskazany.Robienie prezentacji w LO wcale mnie nie dziwiło ale prezentacje na studiach ale i owszem. Ci co się wybierają dopiero,zapamiętajcie moje słowa " To co wiesz nie ma nic wspólnego z twoim wynikiem z egzaminu" o ogóle powinnam założyć oddzielne posty studenckie bo na prawdę różne cyrki odchodzą.
np. ostatnio próbowałam poprawiać się z "historii wychowania i myśli pedagogicznej" chciałam być cwańsza niż jestem i z 4,5 poprawić na 5,0 żeby nie pisać egzaminu. Na lajcie wchodzę a tam co? Brak sali więc Pani profesor u której poprawiałam przyjęła mnie w swoim pokoju gdzie siedziało jeszcze dwóch innych wykładowców z tego przedmiotu. Nie było szans na poprawę gdy słuchało Cię troje ludzi i poprawiali każde Twoje słowo.....tzw. egzamin komisyjny :D
np. nr.2 Napiszesz wszystko prócz jednego zadania na 10 dostaniesz 3,0     na inny przedmiot napiszesz 2 zadania na 8 masz 3,5.

Studia pod względem niezrozumienia nie mają sobie równych ;)


w ogóle notka miała być o czym innym a tu zebrało mnie na pokazywanie jakie to studia są nie nieprzewidywalne jakby nikt o tym nie wiedział -_-''


Do jutra dziubaski ;*

Komentarze

  1. mnie też wzięło na wspomnienie wakacji ;)
    ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ale źle zrozumiałam twoje pytanie :)
    Tobie chodziło o papużkę, ale jestem roztargniona :)
    To już mówię. Ja miałam papużkę rasy Nimfa. Ogólnie to bardzo hałaśliwe zwierzątko i bardzo lubi robić bałagan wokól klatki. Były momenty, że w nocy budziła swoich krzykiem wszystkich domowników, ale mimo tego są takie kochane :)
    A co do opieki to jeśli wypuści sie ją raz na dzień na wolność to znaczy żeby sobie polatała w jakimś pomieszczeniu. Karmę przeważnie sypałam raz dziennie i lałam niewielka ilość wody, bo akurat mój Kubuś kochał ją wylewać :) Jeśli zdecydujesz się nad jej kupnem to polecam zawsze wybierac samce, ponieważ bardziej i szybciej zaufaja człowiekowi. Często też trzeba do nich mówić :)
    Mam nadzieję, że teraz pomogłam. Jeszcze raz bardzi przepraszam z moją nieuwagę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) a już myślałam że to ja coś poplątałam i pytałam o chomiki :D

      Usuń
  3. Super okulary ;)
    + nowa notka - http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zielony-kot.html#comment-form
    + Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  4. bo na Pedagogice to tak właśnie jest- często będą sytuacje gdy będzie siedziało kilku wykładowców na poprawce ;) ja na szczęście Historii Wychowania nigdy nie poprawiałam ;) ahhh brakuje mi studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. siema!
    świetne zdjęcia ...<3 ;)
    Wpadłam tu pierwszy raz (tak mi się wydaje) i zamierzam wpadać częściej, bo
    przytulnie tu jest! piszesz świetne posty i oby to się nie zmieniło
    będę wpadać oj będę !!!!
    Pozdrawiam !! :)

    A może zobaczysz jak jest u mnie??? DEMORDIE.blogspot.com
    heh:)


    ps OBSERWUJĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne tło, piękne zdjęcia i Ty :3 naprawde solidna praca na blogu ;3 Zapraszam też do siebie, mam nadzieję, ze mój blog również się spodoba :)

    Zapraszam też do udziału w konkursie który aktualnie odbywa sie na moim blogu: http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie jest boskie :) cieplej mi się na serduchu zrobiło i tak miło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż tęskno za latem i słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poprawa 4,5 na 5 na studiach? to chyba żart :p albo ujk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz 5 to nie musisz pisać egzaminu ;) a to chyba nic złego załatwić dwie rzeczy jednocześnie na pedagogice ;) z Twojego zdziwienia wnioskuję że nie jesteś jeszcze studentem ;)
      Tak UJK ;)

      Usuń
    2. aa to przepraszam, w takim wypadku warto poprawiać! ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny