Lumpeskowo + pakowanko

Zakupy w Lumpeksie nigdy nie są złe :D a szczególnie z nową dostawą towaru hahahah ;) Może jak wrócę ze szkoły to pokaże wam co udało mi się upolować. Widziałam mnóstwo pięknych sweterków, jednak po taki ciepły zakup wybiorę się kiedy indziej.


Obecnie pakuję rzeczy i ogarniam zeszyty -_-'' chociaż po dzisiejszym poranku mam ochotę wszystko rzucić usiąść w moim dużym fotelu przykryć się kocykiem i nic nie robić...

Na poprawę humoru byłam dziś u fryzjera coś tam pozmieniałam i trochę pomogło poczuć się lepiej ;)

Czeka mnie filozofia blee



Komentarze

  1. kochana ja często odwiedzam ciuchlandy, i nie zdarzyłabym robić fotki, możne z czasem coś pokarzę. Na twoje zdjęcia czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko wrócę ze szkoły obiecam wstawić ;)

      Usuń
  2. Fajny płaszczyk :O) Ja kocham wszystko co związane z filozofią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wykłady są baaardzo nudne ale to chyba ze względy na Panią profesor... ;)

      Usuń
  3. czekam na wpis ze zdobyczami bo uwielbiam takie! :)))
    sama muszę się wybrać w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku też musiałam się kuć z filozofii, anie jest taka straszna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sobotę mam pierwsze starcie ( egzamin ustny )
      Trzymajcie kciuki kochane :)

      Usuń
  5. Urocza czapka:) Też miałam filozofię, ale tylko jeden semestr na szczęście :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna czapa ! :)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcie! :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę się wybrać do ciucholandu, może coś ładnego znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcie :)
    pokaż łupy, pokaż <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna czapeczka ;)))
    Ciekawie tutaj u Ciebie :))
    Pozdrawiam Agata-Aga92
    http://agata-aga92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie pokaż zdobycze ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny