I♥Ziaja - Kremowe mydło pod prysznic


Dawno nie było czegoś z Ziajki ;) Dziś macie Kremowe Mydło Pod Prysznic (pomarańczowe)
Skusiłam się zapachem ;) + dużą butlą. W trakcie kąpieli miło zaskoczył mnie kolor ;) iście pomarańczowy :D. Nie spotkałam się jeszcze z  większą wydajnością kosmetyku niż ten. Wylewam ilość wielkości dwóch pięciozłotówek i całe ciało mam pomarańczowe-pachnące i pieniące się ;)

W połączeniu z gorącą wodą w łazience unosi się piękny zapach pomarańczy ach ;) aż się milutko robi na samą myśl. Na pewno wypróbuję inne zapachy ;)

PLUSY
+wydajność
+zapach
+cena
+kolor

MINUSY
- jeśli mam się już czegoś czepić to może opakowania.Czasami gdy dobrze zatrzaśniemy "korek" ciężko go otworzyć szczególnie gdy jesteśmy pod prysznicem i mamy mokre ręce.Trzeba się namęczyć.


Ogólnie ilość Plusów przeważa ;) POLECAM





Komentarze

  1. Uwielbiam kosmetyki tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Ziaję bardzo! :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tutaj u Ciebie uroczo! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją ! Jest boska i ślicznie pachnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach jest na prawdę fantastyczny :))
    zapraszam www.ollson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm...brzmi orzeźwiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię zapach tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny