codziennie

hejo ;)

Aparat nam siada i ostatnimi jego siłami  cykamy zdjęcia. Dziś było w miarę spokojnie,rodzinka powoli zdrowieje ja czuję się troszkę gorzej ale narazie nie zmogło mnie ostatecznie ;)

niestety K. na każdym zdjęciu ma minę "króliczka" więc wybaczcie ;)

Ja mam perfekcyjnie ułożony plan na sesje hahah ;) Planowo mam dziś zasiąść nad pedagogiką i zasiadam z wielkim bólem...

love love :*


Że oboje jesteśmy wielbicielami "Władcy pierścieni" to jutro "Hobbit" i lodowisko,mam nadzieje że A. weźmie swój aparat :P



Komentarze

  1. Słodkie te Wasze zdjęcia :) dobrze,że rodzinka już zdrowa :) Braaawo :* wyleczyłaś ich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) ja kaktusów nie lubię i pewnie nigdy ich mieć nie będę. Małe są jeszcze w miarę urocze, ale gdyby tak wyrósł, jak moja gwiazda, szpeciłby tylko okno:)

    Ale WY uroczo razem wyglądacie, ach <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z moim Jackiem też kochamy "Władcę Pierścieni" i niedługo go wyciągnę na tego "Hobbita" :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny