Naukowo

Było chyba za dużo wolnego bo nie mogę się zebrać do nauki ;)
Na poprawę humoru popijam lampkę winka  i  notuję. Standardowo kawa zrobiona,książki otwarte czyli mój mózg czeka tylko na to aby chłonąć wiedzę <hahaha> 
Podchodzę poważnie do studiów,na prawdę chcę z nich coś wynieść ale jak patrze na notatki to z żalu chce mi się śmiać ;)

Wczoraj wybraliśmy się z moim K. do kina. Nieoczekiwanie mój Tata zapytał czy może jechać z nami ;) chętnie trochę odetchnie od pracy itp. Jako że jestem rodzinną osobą a ostatnimi czasy to już całkowicie to beż problemu pojechaliśmy we 3 ;) Było masę śmiechu.


Niestety "Hobbit" nie uzyskał pozytywnej oceny od mojego Taty ;) Jego zdaniem za mało 3D w 3D.

Moja ocena:
Nie jestem pewna czy gdyby "Hobbit" wyszedł przed "Władcą Pierścieni" to zrobiłby taką furorę. Od pierwszej części pt.Drużyna Pierścienia minęło już ponad 10 lat a ja jako nałogowiec fantastyki mogę oglądać wszystkie trzy części po milion razy. Grafika komputerowa była tam używana w dużym stopniu jednak charakteryzacja goblinów powalała na ziemię. W Hobbicie wszystko jest PRZE-komputerowo,w niektórych momentach można to uznać za zwykłą animację co wszystko psuję a szkoda bo po takich "buchu" jakim był "władca pierścieni" oczekiwałam może nie więcej ale kina na takim samym poziomie,nie "przedobrzonego". Chociaż mogę to wszystko tłumaczyć jakością 3D

Hobbita oglądałam po trzykrotnym czytaniu książki (którą kocham swoją drogą : )  ) i mniej więcej sens jest zachowany ale może niepotrzebnie rozciągać ją aż na 3 części??

Nie żałuję że poszłam do kina ale jednak jest to film :
1. dla ludzi lubiących fantastykę  
2. dla kogoś kto w kinie potrafi się skupić i na prawdę wczuć w ekranizację ;)
 3. na 3-godzinny film potrzeba spokoju tym bardziej że są momenty że wszystko tak zapierdziela że trudno się odnaleźć.

Wracam do książek ;)
Buziaki moje blogowiczki

Komentarze

  1. kocham tolkiena! <3 . ale racja, tez sie zastanowilam czy jest sens rozbijać hobbita na 3 czesci...
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dużo nauki. ;c
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te 3 godziny zleciały jak z bicza trzasnął i oglądałam dosłownie z rozdziawionym dziobem ;) Końcówka mi się nie podobała, chyba robili ją na chybcika. Teraz planuję jeszcze raz na spokojnie obejrzeć film w domu :) Też byłam z tatą w kinie i pozostałą częścią rodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie obejrzenie na spokojnie całości w domku może jest kluczem do sukcesu ;)

      Usuń
  4. A w którym kinie byliście ? :) Fajnego masz tatę :) film nie w mojej tematyce zupełnie ale dobrze,że Ty się świetnie bawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Heliosie ;)Uwielbiam wieczory z rodzinką więc na wyjazd do kina z tatą bardzo się ucieszyłam ;)

      Usuń
  5. Fajnie wyglądacie z tatą. :) Mój nigdy nie był ze mną w kinie, ogólnie sam niczego nie proponuje. Na Hobbita chciałabym pójść. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zaproponuj mu coś sama ;) Na prawdę takie wypady rodzinne to super sprawa ;)

      Usuń
  6. wow ale świetne foto :) super takie rodzinne wypady do kina :) ale czaderski długopis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój tatuś to się za czytanie Hobbita wziął ;D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha o kurcze no to zdecydowanie pobił mojego ;) :D

      Usuń
  8. Takie chwile spędzone z rodziną są bezcenne ♥
    Ja też jakoś nie mogę zabrać się po tych świętach do nauki ale dobrze , że ferie mi się za 2 dni zaczynają :D
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to bym chyba nie wytrzymała na Hobbicie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny