busy busy busy busy


Od 7 stycznia nie mam dnia żeby stres i nerwy nie dawały o sobie znać. Jedyne co mnie pociesza to sesja zdana w terminie,teraz mogę siedzieć cały luty w domu.Konkretnie to odpocząć od szkoły ale są jeszcze inne sprawy do załatwienia.
Jestem optymistycznym człowiekiem i ludzie na uczelni już to wiedzą jednak zazwyczaj gdy się stresuję to nie okazuję tego, poza tym że robię dużo różnych rzeczy gdzie normalnie odłożyłabym je na później ;/
Są i dobre strony,dupa nie rośnie hahahah jak się cały czas lata bez celu.
Strasznie doceniam momenty gdzie siadam w fotelu i nie przejmuję się tym co będę robić jutro czy pojutrze,jednak dawno tego już nie zaznałam także tylko czekam do przyszłego tygodnia. Jutro też latam od rana,trochę spiny i 2/3 z głowy ufff,coraz bliżej końca.

Czekam na hejtowanie bo zauważyłam że "tajemnicze głosy" odzywają się gdy udostępnię stronę na fejsie.
Czekam z niecierpliwością na wasze wścibskie pytania 

Komentarze

  1. bardzo pozytywna animacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym pomyślałam, fajnie zgrane

      Usuń
  2. nie myślałaś o tym aby odchudzić sobie twarz??? jesteś gruba, najpierw te grube nogi teraz ryło ooo fuj
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah nie, nie myślałam żeby odchudzić sobie twarz ;) pewnie jak schudnę to i twarz zleci ale nie mam z tym problemu :D

      Usuń
    2. ale ludzie mają pomysły...

      Usuń
    3. prymitywna forma dowartosciowania :D. echhh
      Majuchna

      Usuń
  3. Fajne brwi. Bardzo ładna linia. ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. anonimki anonimki. a ja i tak uwazam, ze wiem kto nimi jest!!
    Majuchna

    OdpowiedzUsuń
  5. Za komentarze , ktorych nawet szkoda czytac to chetnie bym walnela tego kogos i to porzadnie... :) Slicznotkaaa ;) I do tego podobna krew w zylach zapewne :P EeEEeeeEe nd ZzzzZ i :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny