blogowe 2 latka

Jak tam moje chorowitki?? ;) 


U mnie nadal panuje grypsko.... trzymam się jak mogę ;) dziś musiałam zrobić zakupy dla całego domku bo nikt nie był w stanie,jedyny plus jest taki że jazda samej samochodem wywołuje u mnie masę pozytywnych emocji :D szczególnie gdy wyśpiewuję każdą piosenkę haha.... 

Dziś mija blogowe 2 latka ;) początkowo miał to być zupełnie inny blog jednak przeszłam w tryb bardziej osobisty połączony z luźną recenzją ;) mam nadzieję  że  niektóre informacje z mojej strony się wam przydały ;*



Dziś Krem do twarzy wrażliwej i suchej ;)


Od kiedy zaczęłam jeździć do Kielc moja cera przechodzi różne fazy.Raz jest tłusta potem skrajnie sucha ( to zazwyczaj w Kielcach),tamtejsza woda na pewno mi nie słuchy. Koleżanka z mieszkanka poleciła mi takie oto cudeńko które akurat było w promocji  9.50 zł
Krem okazał się strzałem w dziesiątkę.Nawilża od pierwszego użycia,błyskawicznie się wchłania i chyba nigdy dotąd nie spotkałam tak wydajnego kosmetyku.Wystarczy na prawdę odrobinka na całą twarz!

Mogę polecić osobom które mają problemy z suchą cerą a szczególnie teraz gdy mamy taką pogodę ;)
Kosztuje grosze a działa cuda :)

Pozdrowienia dla Fasolki :*

Komentarze

  1. Sto lat więc blogowi ;** śliczny bałwanek i nie choruj 3maj nam się :**

    OdpowiedzUsuń
  2. mi w lutym minie rok.

    Gratuluję ;)

    Obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny