Sposób na "baby hair" czyli Green Pharmacy


ja jeszcze się nie zwlekłam z łóżka bo żyje myślą że gdy tylko się podniosę to muszę zasiadać do biurka -_-''
więc wpadłam na zacny pomysł podzielenia się z wami moimi nowinkami :) czyli dobry produkt w przystępnej cenie ;)

Mowa tu o Olejku Łopianowym z Czerwoną Papryką...ma on przede wszystkich stymulować wzrost włosów.
Zakupiłam do w Naturze już jakiś czas temu ok. 2 miesiące. Przyznam się że oczekiwałam ogromnych efektów za ok 6 zł dlatego też nie stosowałam go systematycznie...o zgrozo największy problem u mnie to brak systematyczności.

Olejek działa na zasadzie: Podgrzewamy go ( ja wstawiam buteleczkę do gorącej wody na chwilę ) potem wcieramy w skórę głowy i zostawiamy na 30 minut. Olejek jest barwy lekko żółtej i bezzapachowy co jest dużym plusem ;) Ja nie wiem czy po prostu sobie wmawiam alę czuję nawet lekkie ciepełko przy jego wcieraniu :D

Podsumuję go: Nie wpływa znacznie na kondycje włosów ale na pewno na ich wzrost ;) więc spełnia swoje ogólne zastosowanie.

Polecam ;)

Następnie maska Kallos.... bye bye



Komentarze

  1. fajna rzecz jeśli potęguje wzrostu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. humor sobie poprawiam twoimi notkami heh :)
    maja

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie go kupiłaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie mieszkam niedaleko od cb i zastanawiam sie czy u nas nie da się go gdzieś kupic :P

      Usuń
    2. "Galeria Staszowska" jeśli można ja tak nazwać ;)

      Usuń
    3. Dzięki :). A jeśli chcesz przyspieszyc porost włosów to polecam wcierkę jantar :)

      Usuń
    4. dużo dobrego o niej słyszałam :)

      Usuń
  4. Też się na niego skusiłam;) ale chora jestem i nie mam możliwości wypróbowania;( Mam nadzieję, że na porost będzie mi służył;) bo normalnie osiągam 0,5-1 cm na miesiąc!
    Dzięki drożdżom, kładzionym na skórę głowy i jedzeniu owoców i piciu soków 1,5-2cm ale i tak mi sie to mało wydaje jak patrze na inne dziewczyny ;) eh, niektóre szczęściary bez żadnych wspomagaczy mają 3cm!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny