Idealny krem do rąk-czyli o tym że nigdy nie kupię już nic innego


Mamy zimę na całego...mróz,śnieg,wiatr.  Większość z nas zapomina o rękawiczkach albo po prostu ich nie nosi,czasami trzeba też odśnieżyć auto albo wystukać coś na klawiaturze telefonu i wtedy nasze dłonie są narażone najbardziej na wszelkiego rodzaju wysuszenia,otarcia itp.
Ja znalazłam swój idealny krem do rąk. Co składa się na jego "perfekcyjność"?? 
+jest tani ( ok 6 zł )
+ jest duży wybór zapachowy
+szybko się wchłania
+pozostawia dłonie gładkie jak pupa niemowlaka
+ciekawe opakowanie
+wydajność
+świetnie działa na skórki

Na samym początku gdy przeczytałam że jest to krem OLIWKOWY,to od razu mnie to odrzuciło,co było dużym błędem bo ta OLIWKA jest cudowna. Mi zawsze kojarzyła się z czymś mdłym...ale ten zapach jest tak delikatny i przyjemny że ja tym kremem na samym początku smarowałam się cały czas.

Dostałam go na zjeździe bloggerek świętokrzyskich we wrześniu.... teraz mamy grudzień i mam go połowę a używam maniakalnie ;)

Baaardzo polecam tym którzy mają problem z suchymi dłońmi lub po prostu dla tych którzy chcą chronić swoje w ten zimowy czas ;)



Komentarze

  1. Ja jeszcze tej serii Farmony w sklepach nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogeriach Aster jest na pewno dostępna ;) Swoją drogą szkoda że Farmona ma tak mało reklam bo ma bardzo dobre produkty :)

      Usuń
  2. nie mialam ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny