Słodziutki błyszczyk + wyjazd z chorobą


Jutro czeka mnie jazda 450km czyli cały dzień z głowy więc dziś troszkę sie pouczyłam a w sumie to jestem jeszcze w trakcie.Czuje się paskudnie,mam gorączkę,ból gardła i doszedł do tego jeszcze katar ( w moim przypadku katar oznacza już dno chorobowe) Non stop piję herbate z cytryną + polopiryna  i biorę tabletki na ból gardła.
Jednak to już nie ten czas kiedy,gdy czujesz się źle to nie idziesz do szkoły i zostajesz w domu. W moim przypadku strata jednego weekendu to bardzo dużo i mam nadzieję że nie dojdzie do tego.


A teraz troszkę kosmetycznie

Błyszczyk- jedni do kochają drudzy nienawidzą...  Ten akurat jest z firmy PAESE.Ja pokochałam właśnie ten ;) Jest w fajnym opakowaniu, posiada gąbeczkę,pięknie pachnie ( słodko )  i ma delikatny kolor :)

Plusy:
+ opakowanie
+zapach
+kolor
+nie klei się
+trwałość

Minusy:
- trzeba się namachać bo na gąbeczkę mało się nabiera







Komentarze

  1. ładny kolor :D

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda, jednak ja nie znoszę błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie błyszczyki :) gdzie można kupić pease? nigdzie nie widzę kosmetyków tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po lewej stronie jest baner który poprowadzi Cie do sklepu internetowego ;) Tam na pewno znajdziesz coś dla siebie ;) W sklepach ciężko o wszystkie kosmetyki z PAESE,najczęściej można się natknąć na lakiery do paznokci,podkłady albo cienie....błyszczyków w sklepach jeszcze nie widziałam

      Usuń
  5. mnie też niestety dopadła choroba, ale całe szczęście mój stan zdrowia się poprawia, czego i Tobie życzę. : * pozdrawiam i zapraszam do siebie : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny