PAESE- 3 różne podkłady


Firma Paese jest (moim zdaniem) jedną z lepszych firm na rynku,mają duży wybór kosmetyków i dobrych jakościowo. Każdy z tych wyżej przedstawionych ma spełniać inną funkcję,po kolei ( od lewej) matującą,liftingującą i kryjącą. Każdy z nich można kupić w cenie do 30 zł



Z podkładem " Long Cover Fluid" ( pierwszy od prawej) znamy się już  ok. 3 lata. Jego zadaniem jest krycie,matowa skóra, utrzymać trwały makijaż i dodatkowo zawiera witaminy A,C i E.
Plusy:
+ doskonale kryję
+stapia się ze skórą
+dobry na sezon zimowy
+cena ( ok 25 zł )
+ konsystencja, nie leje się,jest dość gęsty
Minusy:
- nie matowi skóry
-nie nadaje się na lato bo spływa razem z makijażem 
- potrzeba pudru aby nam się nie świeciła twarz
-brak pompki,szpatułka

 Podsumowanie: kupować będę  go nadal bo lubię jego krycie i brak efektu maski,jednak w lecie staram się  go ograniczać. Polecam dla osób które mają jakieś przebarwienia,naczynka czy zwykły trądzik który chcą zasłonić ( ale pamiętajcie jego trzeba tępić a nie tylko zakrywać;))
Podkład  "RegeneLift"( w środku)  Testowała go moja mama,ponieważ ten podkład trafił mi się na spotkaniu blogerek w ramach testowania,przebolała bym ten lifting :D jednak to jest podkład dla 30 + 
 Recenzja według mojej mamci ;)
Plusy:
+pompka
+ skóra wyraźnie bardziej jędrna,napięta
+ delikatny  kolor bez efektu maski
+zdrowo wyglądająca cera
Minusy:
-dość rzadka konsystencja,żeby nie powiedzieć że podkład ucieka przez palce ( ale może liftingujące takie muszą być ,ja jeszcze nie ten etap :D )
- nie utrzymuję się zbyt długo na twarzy
-krycia jakiegokolwiek brak ( ale starszym  kobietom to nie potrzebne :D )

Podsumowując: średniak dla kobiet które oczekują od podkładu  zdrowo wyglądającej cery i w jakimś stopniu chcą czuć jędrną twarz :D ( coś dziwnie to napisałam) 
Podkład "Ideal Matte make up" ( pierwszy od lewej) używam go obecnie w zastępstwie kryjącego i jestem również z niego zadowolona,najlepszym wyjściem będzie mieć obydwa i używać ich zamiennie ;) kryjącego na gorsze dni a matującego na gładką cerę. Ale gdyby złączono efekty tych dwóch podkładów to myślę że uzyskano by podkład idealny ponieważ ten obiecuję nam MATOWĄ SKÓRĘ i właśnie taka ona jest.
Ja mam skórą skłonną do "świecenia się" może nie drastycznie ale jednak,a ten podkład idealnie sobie radzi bez żadnych pudrów śmudrów :D
Plusy:
+pompka
+matowienie
+zdrowy wygląd cery
+brak efektu maski
+ łatwe rozprowadzanie
Minusy:
-krycie minimalne a że byłam przyzwyczajona do Long Cover to na  samym początku strasznie mnie zniechęcił do siebie  ale tak jak mówię,zaczęłam dbać o cerę i polubiliśmy się z tym podkładem ;)

Podsumowując: Byłby super gdyby lepiej krył ale nie można mieć wszystkiego ;)







Jeśli zaczynacie przygodę z podkładami albo nadal szukacie to polecam firmę Paese gdzie macie duży wybór,każda znajdzie coś dla siebie ;)

Komentarze

  1. nie mialam zadnego z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeden podkład z paese nawilżający ale jak dla mnie niewypał, choć mam najjaśniejszy kolor to i tak za ciemny jest :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny