Odskocznia

Ostatnio cały czas siedziałam i wpatrywałam się w książki ( ale okazało się że jestem za powolna i kuwa robię coś i robię a i tak mi mnóstwo rzeczy jeszcze zostało :przygotować się na socjiologię,opisac sobie punkty ze starożytności, zrobić "badania" z biomedycznych podstaw) No cholera jasna,jestem na siebie okropnie zła bo w Liceum potrafiłam mase rzeczy zrobić w 5 minut i mało obchodziło mnie co się będzie działo np. podczas angielskiego bo zawsze dawałam sobie rade....jednak mniejsza o to,koniec mojego marudzenia i piepszenia  bez sensu.......
Siostra zaproponowała mi w niedzielę wypad na impreze ( bardzo fajne miejsce jak się później okazało) gdzie się wytańczyłam,nawygłupiałam  i jeszcze uśmiałam razem z moim kochanych K. ♥
Siostrzyczka nas ugościła w Sandomierzu więc nic do szczęścia nam nie brakowało ;)







Niech mnie ktoś obudzi jutro rano  koło 9.....

Komentarze

  1. ale fajnie wyglądałaś :) cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rajstopy ma siostra :)
    majka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny