Niedzielnie

Miło i spokojnie spędzony dzień to zawsze niedziela ;) Wieczorem wybraliśmy się jeszcze z moim K. na cmentarz,było tak cicho i spokojnie a świeczki tak cudownie świeciły że można było w spokoju postać i podumać... 
Obecnie edukacja + jakiś dobry film.....a no i nie obejdzie się bez herbatki z cytrynką ;)

Moja Kochana Tosia kocica którą zapewne wszyscy dobrze znali bo często bywała na blogu,odeszła. Biedaczka nie wytrzymała porodu ;( wnioskuje że przyczyną był jej wypadek z przed paru miesięcy który uniemożliwił wydostanie się maluchów + dodatkowe powikłania :( 
Bardzo chciałabym przygarnąć jakiegoś biednego kociaka,przykładowo ze schroniska ale  to jak człowiek potrafi się przywiązać do zwierzątka jest przerażające więc narazie sie wstrzymam bo nie wyobrażam sobie żadnego innego kociaka niż ona ;(...tęsknie za jej obecnością i mruczeniem ;(



Komentarze

  1. bede się uczyła robić smoky eyes :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo jestem bardzo ciekawa efektów ;) zdjęcia poproszę na blogu umieścić ;)

      Usuń
  2. to biedaczka! strasznie mi jej szkoda, taka urocza była... trzymaj się jakoś dzielnie, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś przygarniesz jakieś bezdomnego dachowca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przygarnęłam kociaka i nie wyobrażam sobie życia bez niego (: rozumiem Cię doskonale

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi powodu kociaczka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda mi jej , a taka słodka ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki kotek <3 na moim blogu zdjęcia mojej panterki <3

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny