Na prawdę fajnie gdy...

Ktoś inspiruję się tym co pisze czy moim blogiem.Cieszy mnie to ale nie podoba mi się to że komuś służę za wynajdywanie,wyłapywanie pomysłów na życie a ten ktoś przykleja je  jako  swoje własne. Taki niemiły początek notki.
-_-''



Ja od wtorku od godziny 14:15 do środy godziny ok.10  nie zmrużyłam oka,było to spowodowane moim przeziębienie a także wyjazdem kilku godzinnym który miałam zaplanowany na środę. Spać poszłam dopiero  po 16. Dlatego też było tu tak pusto ;)
Jutro jadę do szkoły także na weekendzie nie przybędzie nic nowego.

+ mam maniakalną potrzebę dawania komuś miłości i opiekowania się kimś,niestety Tosi już nie ma a na następnego kota się nie zdecyduję bo do niej na prawdę się przywiązałam i smutno mi nawet gdy widzę inne kociaki w internecie. Zdecydowałam się na zwierzątko które przy moim trybie życia i czasu będzie odpowiednie.


Szkoda że u mnie ten tryb jest tak zachwiany ;/


Komentarze

  1. Nie tylko u Ciebie. Czasem żałuję, ze doba ma tak mało godzin. Przeniosę się na Jowisz, tam dni są baaaardzo długie :D A nie, bo Jowisz składa się z samych gazów..zapomniałam... Ech... U mnie sprawdza się kalendarz- organizer do zapanowania nad tym zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na życie mam jakieś 3 godziny :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny