Macie go już dość??? To Was Zaskocze "Garnier BBKrem"


Nastał czas gdy podróbki kremów BB opanowały Polskę,szkoda tylko że z dostępnością oryginałów jest tak ciężko. Ale opowiem wam moją historię.

Kremy BB widywałam wszędzie na blogach,nie interesowały mnie i nie miałam zamiaru ich kupować a jednak. Pewnego dnia w Tesco zobaczyłam ładnie stojące opakowanie które obiecywało mojej twarzy same przyjemności......no to kupiłam w cenie 19,90zł

Moja RADA: Każdy reaguje na kosmetyk inaczej,jesli macie na coś ochotę i nie jest to niesamowicie drogie to czemu macie sobie tego odmawiać?? Może dla was będzie odpowiednie.Przed kupnem po prostu zobaczyć skład kosmetyku czy nie jesteście na niego uczulone i go kupić,bo to wszystko co każda z nas piszę jest tylko jej opinią,każda ma inną twarz,działają na nią inne czynniki,żyjemy w innym środowisku i każda inaczej dba o skórę twarzy.

Pierwsze co mnie zaskoczyło to ZAPACH....mocno cytrynowy i jak dla mnie przyjemny, świeży
Drugą rzeczą było to jak GĘSTY jest ten krem.

PLUSY:
+zapach
+ konsystencja
+ wydajność ( używam już ok 1,5 miesiące i zużycie jest minimalne
+ zdrowo wyglądająca cera
+efekt rozświetlenia
+ idealny pod podkład czy bezpośrednio pod makijaż

MINUSY:
-trzeba go przypudrowywać bo cera może się nadmiernie świecić
-brak krycia aż takiego jak mają kremy BB ( ale to dlatego że to NIE JEST KREM BB)

Podsumowanie: Ja traktuje go jako krem koloryzujący i rozświetlający,polubiłam go chociaż przyznam że po przyjechaniu do domu i przeczytaniu recenzji na blogach plułam sobie w brodę że go kupiłam i już myślałam że będzie bezczynnie leżał na półce. Lubie go,szkoda że nie poznałam go w okresie letnim ale na zimę sprawuję się bardzo dobrze. Czasami nakładam tylko ten krem i wtedy czuję się najlepiej ;) Wiem że nie mam na sobie za dużo i wyglądam naturalnie 

Widziałam że nawet NIVEA wypuściła taki KREM więc też go kupię i wypróbuję

A kiedyś może skuszę się na prawdziwy azjatycki Krem BB ;)

Pozdrawiam dziubaski ;*

Komentarze

  1. widziałem go w Rossmanie wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Krycie jest ale bardzo minimalne ;) i oczywiście nieporównywalne do tego jakie mają prawdziwe kremy BB

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. cieszę się że jest więcej zwolenników ;)

      Usuń
  4. Mam i jestem nim strasznie zawiedziona strasznie się świeci zaraz po nałożeniu na twarz i prawie w ogóle nie kryje baaa nawet nie wyrównuje kolorytu cery wręcz powiedziałabym że podkreśla pewne niedoskonałości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego napisałam że na każdego działa inaczej ;) Ale wydaje mi się że więcej jest przeciwniczek niż zwolenniczek tego kosmetyku.... A polecasz może jakiś inny "krem podróbkę BB?? " ;)

      Usuń
  5. a co się z Tosią stało??? :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go wypróbować, bo jak napisałaś sama na swojej skórze chce się przekonać :D każdy ma inną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię BB od Garniera. Ma piękny zapach, lekkie krycie, utrzymuje się cały dzień i jest stosunkowo tani. Fakt, że trzeba go przypudrować, ale ja i tak zawsze używam pudru do wykończenia makijażu więc mi to nie przeszkadza. Jest to bardzo fajny krem tonujący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam ten kremik - jest bardzo fajny ;)

    Kochana zapraszam do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest bon na zakupy do sklepu internetowego PRESKA, wystarczy jedynie pokazać swoją jesienną stylizację, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=552037611490177&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=like

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny