Justynka jedzie się edukować

Mój kochany blog,czyli miejsce gdzie wchodziłam tysiąc razy dziennie i miejsce w którym poznawałam was w takim stopniu że dzień bez waszych wpisów był dniem straconym teraz jest miejscem gdzie wchodzę sporadycznie. Na prawdę tęsknie za tym jak pisałam notki codziennie i byłam z wami na bieżąco...
Przykładowo wczoraj siedziałam z książkami  do 4 rano a i tak dziękuję Bogu za pdf. bo gdyby nie to,to raczej w ogóle bym się nie przygotowała. Ostatnio gotuje cały czas pyszne obiadki :D także też troszkę czasu mi ubywa. Nie wspominając już o ogarnięciu pokoju...a o generalnym porządku to chyba mój pokój nie usłyszy jeszcze przez tydzień :/
 W każdym bądź razie,trzymajcie sie ciepło bo ma chyba śnieg spaść :D

+ aaaa wczoraj robiłam ćwiczenia na nogi ( nie było by w tym nic dziwnego gdyby to nie była 2 w nocy O_o), wysiłek zaczyna sprawiać mi przyjemność.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny