Gdy chowa sie czas...



Jestem bardzo kiepska jeśli chodzi o planowanie i organizowanie czasu dlatego też przy sobocie przyswajam wiedzę ;) Jutro za co jedziemy z moim K. do Sandomierza świętować ;) 

Mój tryb życia przeszedł całkowicie na nocny,siedzę do 2 w nocy a potem śpię do 12 ;/. Przynajmniej mam czas na ćwiczenia ;) Od paru dni sumiennie codziennie wieczorem  próbuje ogarnąć moje cielsko ;)
+ nauka na kolokwium
+ pomagam jednemu z YouTubowiczów przy tworzeniu strony internetowej.

Się troszke opuściłam w blogowaniu ale to przejściowe ;) 


Mieszkam z tymi dwiema Paniami :) Które umilają mi ciężkie weekendy :) : *:*


Komentarze

  1. też nie umiem organizować czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa akcja Zainspiruj się gwiazdą! ;)
    Makijaż, fryzura, paznokcie a może cała stylizacja?!

    Do koloru do wyboru! Ściągamy z gwiazd ;) wszystkie chwyty dozwolone ;p

    Akcja tak jak wszystkie inne tego typu polega na tym, ze co tydzień dodajemy notkę o danej aktorce, piosenkarce itd., Wrzucamy zdjęcie gwiazdy a później wasza metamorfoza ;)

    Czekam na wasze zgłoszenia pod tą notką!!

    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda_22.html

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem kiepska jeśli chodzi o organizację czasu ;p
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ja sie staram aby moj tryb zycia byl wzglednie normalny ;D ale roznie to wychodzi :D Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nienawidze w weekendy sie uczyc, ale czasami trzeba :c

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym móc pospać sobie do 12

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny